LilySlim Fitness goals tickers

30 day shred
Lvl 1
Day 1Day 2Day 3Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10
Lvl 2
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10
Lvl 3
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10

30 days challenge - squats
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6Day 7Day 8Day 9•Day 10
Day 11•Day 12•Day 13•Day 14•Day 15•Day 16•Day 17•Day 18•Day 19•Day 20
Day 21•Day 22•Day 23•Day 24•Day 25•Day 26•Day 27•Day 28•Day 29•Day 30

Diet Diary

Končím s Jillian

4. září 2012 v 21:36
Ahoj, chci vám říct, že teda asi končím s Jillian. Mám pak sice skvělý pocit, ale posilování není pro mě. Já potřebuju skákat přes švihadlo, běhat a držet dietu. Už jsem o tom přemýšlela. Teď budu mít nějaký volný čas navíc, a tak jsem se rozhodla, že to hubnutí nebudu brát jen tak, ale opravdu do toho půjdu naplno. Našla jsem si na internetu obrázky, podle kterých se protahuji, takže si každý den dám takovou rozcvičku a protahování, protože chci umět provaz a tak, a pak budu denně skákat přes švihadlo 600 skoků. Dám to, když nebudu cvičit s Jillian. A každý druhý den budu běhat. Nenašla jsem si žádnou pořádnou trasu. No asi budu běhat tady parkem na hřiště na sídlišti, tam si udělám rozcvičku, protáhnu se zase a poběžím zpátky. Myslím, že takhle to půjde lépe než když budu jen cvičit s Jillian. Každopádně mě těch sedm dní dostalo trochu do kondice a její cvičení už docela zvládám.
Budu držet dietu, protože posilováním docílím leda tak břicha, které je svalnaté a bez boků a štíhlého pasu, prostě mi přijde jako čtverec nebo něco takového. Ani břicho Jillian se mi nelíbí, tak proč cvičit podle ní? Ano, má hezkou postavu a je hubená, jenže je vypracovaná a to já nechci být.
Moje dieta bude trvat 32 dní a první čtyřdenní fáze je antinadýmací. Nebudu jíst potraviny, které způsobují nadýmání. Jíst budu 4x denně - co 4 hodiny. Snídani, svačinu, oběd a večeři. Samozřejmě budu jíst jenom maličko. Já žádné pořádné výsledky nevidím a neviděla jsem je ani když jsem cvičila každý den několik měsíců. Tak takhle přestoupím na dietu. Teď jsem si poslední dobou zvykla jíst málo, tak snad to nepokazím.
Snídaně : sklenice mlíka
Svačina : okurek
Oběd : bohužel máme guláš, tak sním jenom trošičku
Večeře : půlka suché malé celozrnné bagetky

Pohyb : běh + 600 skoků přes švihadlo + rozcvička
Tekutiny : 2,5 litru vody (a samozřejmě to mlíko, co budu mít na snídani, ale to se ani do tekutin nepočítá, ne?)

Takže asi takhle. Cvičit podle videí budu jednou týdně - aerobic. Ten ještě jde. Každý den nějaký pohyb budu mít a v zimě můžu chodit bruslit, jezdit na lyžích a na snowboardu. Plavat budu chodit jen možná. Ale snad jo. Zítra tedy začínam s mou antinadýmací čtyřdenní fází.
A teď to myslím opravdu vážně a půjdu si za svým, nebudu poslouchat kecy ostatních že jsem hrozně hubená, já nejsem tlustá, ale nejsem hubená. To asi ještě nikdo neviděl hubenou holku, nebo mi to spíš říkají, ať se neurazím. Ale já jim ukážu, jak vypadá hubená holka :) Budu na sobě dřít jako do teď, ale trochu jiným způsobem. Já doufám, že s tou troškou jídla, co mám na zítra nevyhladovím a neseknu s tím, protože budu mít hlad. Zvykla jsem si teď jíst míň, ale takhle málo jsem nikdy nejedla, ale já to přežiju :) Uvidíme, jak mi bude. Budu hodně pít a pak se uvidí.
Tak se mějte zlatíčka a nevzdávejte se! :) Já si jdu smazat z menu Jillian. Je mi líto, že jsem to nedodělala, ale raději začnu hned pracovat na tom, na čem chci. Ahojte :)
 
 

Reklama