LilySlim Fitness goals tickers

30 day shred
Lvl 1
Day 1Day 2Day 3Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10
Lvl 2
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10
Lvl 3
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10

30 days challenge - squats
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6Day 7Day 8Day 9•Day 10
Day 11•Day 12•Day 13•Day 14•Day 15•Day 16•Day 17•Day 18•Day 19•Day 20
Day 21•Day 22•Day 23•Day 24•Day 25•Day 26•Day 27•Day 28•Day 29•Day 30

Cvičení

Suzukiho strečink

5. září 2012 v 14:13
Ahoj, takže na internetu jsem si našla takový protahovací systém. Opravdu to funguje. Samozřejmě mám problém udělat některé ze cviků ke konci, protože se provazu a tak snažím dosáhnout, ale jinak jsou ty ostatní skvělé. Já je dělám 2x za sebou a jsem spokojená. Protáhnu se a fakt jsem protáhlá. Vždycky jsem měla problém vydržet s rukama na špičkách nohou v sedě (určitě víte jak to myslím - nohy k sobě a natáhnout se dopředu na špičky), ale když jsem tohle udělala, dokázala jsem si ruce zaháknout za nohy, pokrčit lokty a téměř si na nohy lehnout. Ze začátku to bolelo, ale když jsem ten samý cvik dělala po druhé, valila jsem oči jak to, že to už nebolí.
Hlavně ale nepérujte a nedělejte to až na doraz, kam tu bolest vydržíte. Dělejte to tak, abyste se protahovali, ne si potrhali svaly, ano? :)
Opravdu to zkuste, pokud chcete a dejte mi vědět, co a jak :)
Zatím ahoj :)
 
 

Reklama