LilySlim Fitness goals tickers

30 day shred
Lvl 1
Day 1Day 2Day 3Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10
Lvl 2
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10
Lvl 3
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10

30 days challenge - squats
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6Day 7Day 8Day 9•Day 10
Day 11•Day 12•Day 13•Day 14•Day 15•Day 16•Day 17•Day 18•Day 19•Day 20
Day 21•Day 22•Day 23•Day 24•Day 25•Day 26•Day 27•Day 28•Day 29•Day 30

5/3

5. března 2014 v 21:42 | Hope | 

Ahoj!
Konečně mám středu za sebou a zítra mám jen krátkou školu, ale o to víc toho mám na pátek:/
A pak už jsou prázdniny, konečně budu moct pěkně po ránu makat:)
Někdo si možná všiml, že jsem včera nedělala dřepy ani Jillian, no nevěděla jsem, jestli to ještě vůbec dělat chci a popravdě jsem na to pak i zapomněla. Začala jsem se učit a nějak jsem to vypustila.
Ale nevadí, dneska jsem si byla zaběhat a s potěšením vám oznamuji, že jsem oficiálně docela v kondici!:D
Předtím jsem se aspoň tak 6x zastavila a dneska ani jednou! Whoo:D Navíc mi to vždycky trvalo asi půl hodinky a dneska jsem byla za čtvrt hodinky doma. Tak asi budu muset prodloužit trasu, když chci běhat každý den.
Zítra možná půjdu do školy pěšky, ale nevím. Určitě půjdu pěšky ze školy.
Zaútočila jsem totiž na svoje stehna a zadek, pěkně jim dávám zabrat, ale je to super pocit:)
Nezděste se prosím toho, jak vypadá můj dnešní jídelníček, protože jsem začala mít každou chvíli hlad.
Svádím to na to, že se mi zrychlil metabolismus, ale beztak si to jen namlouvám.
snídaně : větší müsli tyčinka
svačina : ořechový hřeben
oběd : zelná polévka
svačina : nic
večeře : nic
běhání - cca 2 km
Legs and Thighs Workout
Butt Lift & Slim Thighs

Zhřešila jsem... dala jsem si kaštany v bílé čokoládě. Docela se bojím stoupnout na váhu.
Máme doma kýbl Haribo medvídků, tak se budu živit tím, když na něco budu mít chuť.
A vzala jsem si vaše rady k srdci a začala jsem snídat. Na zítřek mám nachystanou ovesnou kaši s meruňkama:)
Teď mám taky pořádný hlad, když jsem nic od oběda neměla, ale už si nic brát nebudu.
A chtěla bych začít chodit plavat, ale "chce" se mi platit 60 Kč za 2 hodiny, že:/
Ale jednou za čas to neuškodí. Doufám, že zítra budu mít lepší jídelníček.
Moc vám děkuji za všechny povzbudivé komentáře a rady:)
Nebýt blogu, tak bych jedla zase jako prase, protože se vždycky držím, abych pak nemusela psát na blog, jak jsem se přežrala.
Chtěla bych vás poprosit o jednu věc. Nevíte někdo, jak zhubnout vnitřní stranu stehen? Já vím, že tuk ubývá rovnoměrně a tak, ale jestli neznáte alespoň nějaké cviky na zeštíhlení:)
Poslední věc : vytyčila jsem si obrovský cíl - být thinspiration girl.
Tak snad jednou:)
Mějte se moc hezky.
Ahoj!
 


Komentáře

1 Carol & Trixx Carol & Trixx | Web | 5. března 2014 v 22:57 | Reagovat

Není to nejhorší jídelníček , já je mám mnohdy horší :)) Jinak máš moc pěkný pohyb :33
Hodně štěstí do zítřka:)

2 Zoey* Zoey* | Web | 6. března 2014 v 6:28 | Reagovat

Jsem ráda, že jsi začla snídat, ale škoda, že zase dnes nemáš nic odpoledne :) tak snad to bude dnes lepší :)

3 Lillie Lillie | Web | 6. března 2014 v 13:19 | Reagovat

To už zvládneš a pak budeš mít volníčko :)) Ty jo, s tím běháním ti to závidím :) to já tady nemám moc kam jít, leda na hřiště, ale tam je zase moc lidí mi přijde :D.. jediné místo, kde se dá běhat je u babi, tam nikdo nikde není :DD
Máš super jídelníček i cvičení:)) a už se těšim na tvé fotky jako thinspo :))) protože ty to dokážeš!:))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama