LilySlim Fitness goals tickers

30 day shred
Lvl 1
Day 1Day 2Day 3Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10
Lvl 2
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10
Lvl 3
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10

30 days challenge - squats
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6Day 7Day 8Day 9•Day 10
Day 11•Day 12•Day 13•Day 14•Day 15•Day 16•Day 17•Day 18•Day 19•Day 20
Day 21•Day 22•Day 23•Day 24•Day 25•Day 26•Day 27•Day 28•Day 29•Day 30

3/3

3. března 2014 v 20:49 | Hope | 

Ahoj:)
Tak obávaný den za mnou:) Proč obávaný? To jen škola. Je 3.3. a já jsem 3. v seznamu, takže jsem měla bobky, že budu zkoušená:D Nakonec to bylo ok:)
Dneska jsem skončila s mojí ovocnou dietou. Měla být na 3 dny, já jsem to vydržela asi 2 a půl.
Hlad jsem opravdu neměla, ale za prvé mi už ovoce lezlo snad i ušima a za druhé, což bylo horší, se dostavily nežádoucí účinky. Takže jsem si pěkně odpoledne najela zase na normální stravu. Dala jsem si jen rýži s hráškem, ať mám trochu něco dietního. Bojím se jojo efektu, tak jsem se hned nechtěla nacpat. Večer jsem si dala kousek ryby.
Snad to bude ok:)
Včera jsem zvládla večer jen Jill, protože jsem se učila do školy a už jsem toho víc nestihla, to samé dneska.
Cvičení mám ještě před sebou, ale vím jistě, že si dám Jillian a squaty.
Teď pracuji na sestavení cvičebního plánu na každý den. Rutinní záležitostí bude Jillian a squaty a ještě 37 minut cardia.
Pak si k tomu vždy přidám nějaké běhání, stretching, pilates, jógu, švihadlo... prostě ještě něco.
Musím fakt zamakat:) A zkusím asi bezlepkovou dietu, o té jsem dnes mluvila s jedním členem rodiny, který se shodou okolností pracovně zabývá hubnutím.
Navíc jsem si včera uvědomila jednu věc, kterou jsem si měla uvědomit už dávno. Já sice hubnu, abych byla aspoň trochu hezká na ten plavák, ale nedělám to jen kvůli tomu. Pořád jsem ten plavák brala jako důvod, ale je to jinak. Ten je jen v půli cesty. Já nechci být pěkná na plaváku, ale pořád. Takže jestli to hned po plavání vzdám, tak se budu za dva roky nenávidět za to, že jsem to nedotáhla do konce a že to musím dělat znovu. Pokud budu takhle makat pořád, kdo ví, kde budu za dva roky? Třeba už svoji vysněnou postavu budu mít.
A tak, kdykoliv to chci vzdát, nebo když jsem dneska seděla a pila čaj a kolem mě všichni jedli klobásky a já jsem zatínala všechny svaly, abych se ovládla, představovala jsem si sebe, jak mám oblečené kraťasy a krátký crop top nad pupík a jak mi vlaje kolem mého hubeného břicha a pomohlo mi to. Vím, že to může znít fakt stupidně, ale fakt mi to pomohlo:)
snídaně : nic
svačina : banán
oběd : rýže s hráškem
svačina : nic
večeře : kousek rybího filé s tmavým toastovým chlebem
Jillian Michaels : 30 day shred - Level 1
Squat challenge - day 9 - 100 squats

Donesla jsem si mandarinku, že si ji ještě dám, ale nechám si ji na snídani, už jsem za posledních pár dní do sebe nacpala dost cukru:)
Tak já se vrhnu na tu Jillian, ať pak mám volno a můžu si po tak dlouhém dni odpočinout:)
Snad se máte fajn!
Ahoj:)
 


Komentáře

1 Zoey* Zoey* | Web | 4. března 2014 v 6:55 | Reagovat

To já se nad koláčem neudržela, ale nevyčítám si to :)
Máš štěstí, to já jsem vždy zkoušená :D Mě by ovoce tedy krkem nelezlo :D jinak myslím si, že když budeš postupně přidávat zdravá jídla, e jojo efekt nebude :) a máš krásný plány s cvičeními aje lepší být hubená vždy než jenom kvůli chvíli ;)

2 Ko Ky Ko Ky | Web | 4. března 2014 v 7:24 | Reagovat

to ano,to rozhodně je skvělé,motivace není nikdy dosti:)

3 Ko Ky Ko Ky | Web | 4. března 2014 v 7:27 | Reagovat

to je dobře,že jsi si dopřála něco zdravého:)
je škoda,že jsi měla nežádoucí účinky,ale chválím za to,že jsi nepokračovala a radši to ukončila :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama