LilySlim Fitness goals tickers

30 day shred
Lvl 1
Day 1Day 2Day 3Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10
Lvl 2
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10
Lvl 3
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6•Day 7•Day 8•Day 9•Day 10

30 days challenge - squats
Day 1•Day 2•Day 3•Day 4•Day 5•Day 6Day 7Day 8Day 9•Day 10
Day 11•Day 12•Day 13•Day 14•Day 15•Day 16•Day 17•Day 18•Day 19•Day 20
Day 21•Day 22•Day 23•Day 24•Day 25•Day 26•Day 27•Day 28•Day 29•Day 30

Září 2012

Nepřítomnost... (2)

25. září 2012 v 21:40
Moc se vám omlouvám za mou dlouhou nepřítomnost, ale byla jsem nemocná a pak se mi na blog taky nechtělo a znáte to, škola... Váha je zatím OK, moc jsem nezhubla, nepřibrala jsem. Vážím 43 kg. 1 kilo šlo v pohodě dolů a to se divím, že nešly kila nahoru. Za tu dobu, co jsem tu nebyla jsem jedla a jedla a jedla. Ale asi to nakonec tak hrozné nebylo, soudě podle váhy. Můžu být jen ráda. Takže jsem zpátky. Jen jsem vám chtěla dát vědět, že jsem zpátky a zítra zase začnu s jídelníčkama a bla bla bla.. Tak se mějte, ahoj :)

Jídelníček

5. září 2012 v 20:57
Rozhodla jsem se to udělat úplně jinak. Odpoledne jsem byla plná sebevědomí a teď jsem se večer přežrala. Jsem na sebe naštvaná jako nikdy. Místo žádné jsem snědla bagetky čtyři! Chápete? Byly suché a celozrnné, ale čtyři. No tak jsem se na sebe naštvala tak, že jsem si řekla že začnu zítra odznova a půjdu běhat a skákat. Můžu se třeba na hlavu stavět a prostě půjdu. Aspoň budu mít další pohyb. Jíst budu málo. Ne tak, aby ze mě byla anorektička, ale málo. Jídla sem budu dávat den předem, abych si to promyslela a hýbat se budu alespoň hodinu denně.
Limit : 600 kcal
Snídaně : mléko polotučné (1,5%) (96 kcal)
Svačina : -
Oběd : vepřové maso + brambory (325 kcal)
Svačina : rajče (22 kcal)
Večeře : bílková omeleta (16 kcal)

Tekutiny : ovocný čaj slazený (8 kcal) + 2 l čisté vody

Pohyb : běh 20 minut + švihadlo 600 skoků (asi 15 minut) + suzukiho strečink + rozcvička

Celkem : 467 kcal (287 kcal po připočítání pohybu)


Suzukiho strečink

5. září 2012 v 14:13 Cvičení
Ahoj, takže na internetu jsem si našla takový protahovací systém. Opravdu to funguje. Samozřejmě mám problém udělat některé ze cviků ke konci, protože se provazu a tak snažím dosáhnout, ale jinak jsou ty ostatní skvělé. Já je dělám 2x za sebou a jsem spokojená. Protáhnu se a fakt jsem protáhlá. Vždycky jsem měla problém vydržet s rukama na špičkách nohou v sedě (určitě víte jak to myslím - nohy k sobě a natáhnout se dopředu na špičky), ale když jsem tohle udělala, dokázala jsem si ruce zaháknout za nohy, pokrčit lokty a téměř si na nohy lehnout. Ze začátku to bolelo, ale když jsem ten samý cvik dělala po druhé, valila jsem oči jak to, že to už nebolí.
Hlavně ale nepérujte a nedělejte to až na doraz, kam tu bolest vydržíte. Dělejte to tak, abyste se protahovali, ne si potrhali svaly, ano? :)
Opravdu to zkuste, pokud chcete a dejte mi vědět, co a jak :)
Zatím ahoj :)

Končím s Jillian

4. září 2012 v 21:36 Diet Diary
Ahoj, chci vám říct, že teda asi končím s Jillian. Mám pak sice skvělý pocit, ale posilování není pro mě. Já potřebuju skákat přes švihadlo, běhat a držet dietu. Už jsem o tom přemýšlela. Teď budu mít nějaký volný čas navíc, a tak jsem se rozhodla, že to hubnutí nebudu brát jen tak, ale opravdu do toho půjdu naplno. Našla jsem si na internetu obrázky, podle kterých se protahuji, takže si každý den dám takovou rozcvičku a protahování, protože chci umět provaz a tak, a pak budu denně skákat přes švihadlo 600 skoků. Dám to, když nebudu cvičit s Jillian. A každý druhý den budu běhat. Nenašla jsem si žádnou pořádnou trasu. No asi budu běhat tady parkem na hřiště na sídlišti, tam si udělám rozcvičku, protáhnu se zase a poběžím zpátky. Myslím, že takhle to půjde lépe než když budu jen cvičit s Jillian. Každopádně mě těch sedm dní dostalo trochu do kondice a její cvičení už docela zvládám.
Budu držet dietu, protože posilováním docílím leda tak břicha, které je svalnaté a bez boků a štíhlého pasu, prostě mi přijde jako čtverec nebo něco takového. Ani břicho Jillian se mi nelíbí, tak proč cvičit podle ní? Ano, má hezkou postavu a je hubená, jenže je vypracovaná a to já nechci být.
Moje dieta bude trvat 32 dní a první čtyřdenní fáze je antinadýmací. Nebudu jíst potraviny, které způsobují nadýmání. Jíst budu 4x denně - co 4 hodiny. Snídani, svačinu, oběd a večeři. Samozřejmě budu jíst jenom maličko. Já žádné pořádné výsledky nevidím a neviděla jsem je ani když jsem cvičila každý den několik měsíců. Tak takhle přestoupím na dietu. Teď jsem si poslední dobou zvykla jíst málo, tak snad to nepokazím.
Snídaně : sklenice mlíka
Svačina : okurek
Oběd : bohužel máme guláš, tak sním jenom trošičku
Večeře : půlka suché malé celozrnné bagetky

Pohyb : běh + 600 skoků přes švihadlo + rozcvička
Tekutiny : 2,5 litru vody (a samozřejmě to mlíko, co budu mít na snídani, ale to se ani do tekutin nepočítá, ne?)

Takže asi takhle. Cvičit podle videí budu jednou týdně - aerobic. Ten ještě jde. Každý den nějaký pohyb budu mít a v zimě můžu chodit bruslit, jezdit na lyžích a na snowboardu. Plavat budu chodit jen možná. Ale snad jo. Zítra tedy začínam s mou antinadýmací čtyřdenní fází.
A teď to myslím opravdu vážně a půjdu si za svým, nebudu poslouchat kecy ostatních že jsem hrozně hubená, já nejsem tlustá, ale nejsem hubená. To asi ještě nikdo neviděl hubenou holku, nebo mi to spíš říkají, ať se neurazím. Ale já jim ukážu, jak vypadá hubená holka :) Budu na sobě dřít jako do teď, ale trochu jiným způsobem. Já doufám, že s tou troškou jídla, co mám na zítra nevyhladovím a neseknu s tím, protože budu mít hlad. Zvykla jsem si teď jíst míň, ale takhle málo jsem nikdy nejedla, ale já to přežiju :) Uvidíme, jak mi bude. Budu hodně pít a pak se uvidí.
Tak se mějte zlatíčka a nevzdávejte se! :) Já si jdu smazat z menu Jillian. Je mi líto, že jsem to nedodělala, ale raději začnu hned pracovat na tom, na čem chci. Ahojte :)

Úpravy

3. září 2012 v 18:45

Ještě před tím, než začnete číst tenhle článek si prosím přečtěte otázku pod ním. Raději odpovězte na ni, než abyste četli tenhle článek, díky!

Ahoj! Takže teď jsem to tu trochu upravila, ta růžová už mi lezla krkem :D A teď nás bude bít do očí zelená :D No nevadí. Takže dneska píšu ještě jednou, protože za prvé nemám co dělat a za druhé bych vám chtěla napsat, proč jsem si tenhle blog vůbec založila.
Jasně, založila jsem si ho kvůli hubnutí, ale! Pořád mi všichni říkají, jak jsem hubená a že nemůžu hubnout a i vy někteří mi říkáte, že mám dobrou váhu, ať nehubnu. Chtěla bych vysvětlit, že prostě zhubnout chci. Viděli jste někdy váhu modelek? Některé váží 37 kg. A holky z thispa mají takové postavy jako modelky. A my chceme být jako holky z thinspa ne? Proto chci zhubnout alespoň na tu 40 a tělo zpevňovat. Dále...
Nepodporuji Anu nebo Miu! Některé z mých SB je podporují, ale já fakt ne. Nevadí mi, že je podporují, pokud chtějí, tak klidně, ale já ne.
A teď hlavní důvod založení tohoto blogu - podpora. Už kolikrát jsem zkoušela zhubnout, ale vždycky jsem se na to vys*ala :D Ale teď, když mám vás a píšete mi, drž se a tak, je to o moc snažší. Určitě se mnou bude souhlasit spousta holek s takovýmto blogem. S Jillian bych dávno švihla o zeď nebýt tohoto blogu. Vlastně bych o ní asi ani nevěděla. Opravdu už bych to nedělala, kdybych se netěšila, jak napíšu článek o tom, jak mám další den za sebou a kdybych s netěšila na to, jak si odškrtnu další den a podívám se, jak se přibližuji k cíli. Je to vážně skvělý pocit a samotné cvičení mě zase začíná bavit, dokonce si hledám trasu, kde bych mohla pravidelně běhat, obden skáču přes švihadlo 300 skoků a sem tam si dám aerobic. Dokonce plánuji, že začnu chodit plavat na krytý bazén. Když jsem byla menší, byla jsem dobrá v plavání. Snad mi to vyjde.
Snažím se teď jíst co nejméně a pravidelně - asi co 3 hodiny. Najím se tak, abych zahnala hlad, ale nepřejedla se. Dokonce si na pocit hladu začínám zvykat a vždycky když se dostaví, jsem ráda. Ne kvůli toho, že bych snad chtěla trpět hladem, ale že se opravdu učím jíst menší porce (ono to teď bude o moc lehčí, když nám na oběděch nabírají porce jako ve školce).

Vždycky jsem svoji postavu nenáviděla. Teda vlastně vždycky ne. Když jsem byla malá, tak jsem se o to zas tak nestarala a navíc jsem byla hubená a ohebná jako gymnastka. Kde jsou ty časy, kdy jsem vstávala o půl noci z postele jen abych rodičům šla ukázat "placku"? No je to pryč. Takhle pružná už asi nebudu, ale hubenost by mi stačila.
Když už jdu nakupovat, mám perfektní představu o tom, co bych si chtěla koupit, většinou to seženu, ale nikdy to nevypadá tak, jako jsem si to představovala. No bude to asi tím, že jsem si to nepředstavila na sobě. Chci mít "mezeru" mezi nohama, chci mít krásné ploché břicho, které nemusím schovávat do volných triček, chci chodit v kraťáskách a v létě se chodit koupat a nestydět se, chci aby se za mnou lidé otáčeli, protože mi to sluší, ne protože mi stehna přetékají z kraťasů.
Jednou se možná dočkám, možná :)

Otázka : Jak vypadat jako holky z thinspa? Myslím tím to břicho. Mě se totiž nelíbí třeba břicho jaký má Jillian a tak, ona ho má úplně rovný aji po stranách. Jak to udělat, abych měla i nějaké boky a tak? Chápete? :D Je mi jasné, že to nejde nijak vyčarovat, ale jestli mám spíš posilovat nebo držet spíš diety nebo jenom běhat a tak? Ale to bych zase měla svaly na nohách a to se mi taky moc nelíbí :D Poraďte, určitě víte jak to myslím, teda doufám :D

Nepřítomnost

3. září 2012 v 12:26
Ahojte :) Tak jak to jde? Dlouho jsem nenapsala tak píšu, že jsem právě docvičila a mám za sebou Day 7! Páni to to letí, za chvilku už půjdu na level 2 a to mi přijde, jako bych začínala před chviličkou s jdničkou. Co vy, cvičíte?
A jak bylo dneska ve škole? U nás v pohodě. Jen jsme tam tak seděli a učitelka četla to ponaučení, řád a takové ty blbosti co se čtou na začátku školního roku, pak jsme něco podepsali, že jsme byli poučeni a šli jsme domů. Bylo 8:39 a já už byla venku ze školy. Jak dlouho jste tam byli vy? My zítra dostáváme knížky, tak si máme brát tašky, no aspoň si zaposiluju :D Včera jsem neměla snídani a na oběd jsem měla tortilu s kuřecím masem a čerstvou zeleninou. Pak jsem do večera snědla asi tak 10 kousků buchty (:D no jo, ale byla dobrá a měla jsem to jako večeři i svačinu :D). Dneska ráno jsem se nestihla nasnídat, tak jsem přišla domů (šla jsem pěšky asi 3 kiláky) a udělala si ledový salát a pak jsem měla ještě bílý nslazený jogurt. To je zatím všechno, co jsem dneska jedla, přemýšlím, že si dám ještě třeba jeden kousek buchty. No každopádně si ale půjdu udělat zelený čaj. A jídelníček na zítra?

Snídaně : cornflaky s mlíkem
Svačina : rohlík s okurkem a rajčetem
Oběd : nějaký blaf co uvaří v naší jídelně
Svačina : nektarinka (možná)
Večeře : zeleninový talíř

Tak se tu mějte a já letím, ahoj :)